Contacting Perpetual Education

Church Account is the primary user account (user name and password) for accessing online Church resources. Church Account was formerly known as LDS Account. This forum is a space to discuss all things related to Church Accounts (registration, account recovery, user experience, vulnerabilities, etc.).
yeuri2101
New Member

Contacting Perpetual Education

Postby yeuri2101 » Mon Aug 03, 2020 11:31 am

Buenas tardes hermanos, mi nombre es Yeuris Peguero y estoy tratando de comunicarme con el fondo perpetuo para la educacion para hacer una solicitud, antes yo era participante, apenas regresé de la misión y quisiera solicitar de nuevo el prestamo y trato de pedir ayuda a un hermano del fondo, pero creo que no le llegan mis mensajes por Whatsapp. Tengo los papeles necesarios ya, pero la cotizacion tiene un tiempo de vencimiento y necesito hacer la solicitud, no se si podrian ayudarme por aqui.

russellhltn
Community Administrator

Re: Contacting Perpetual Education

Postby russellhltn » Mon Aug 03, 2020 12:22 pm

Maybe someone has a better answer. My best suggestion if to follow the instructions on the web page.
Have you searched the Help Center? Try doing a Google search and adding "site:churchofjesuschrist.org/help" to the search criteria.

So we can better help you, please edit your Profile to include your general location.

sbradshaw
Senior Member

Re: Contacting Perpetual Education

Postby sbradshaw » Mon Aug 03, 2020 1:22 pm

Aquí está la página en español, si no funciona el enlace de arriba:
https://www.churchofjesuschrist.org/self-reliance/pef-perpetual-education-fund/i-want-a-loan?lang=spa
Samuel Bradshaw • If you desire to serve God, you are called to the work.

Return to “Church Account”