Deletar contar

Church Account is the primary user account (user name and password) for accessing online Church resources. Church Account was formerly known as LDS Account. This forum is a space to discuss all things related to Church Accounts (registration, account recovery, user experience, vulnerabilities, etc.).
Post Reply
Thamirisfernandes
New Member
Posts: 1
Joined: Sun Jan 31, 2021 3:37 am

Deletar contar

#1

Post by Thamirisfernandes »

Tenho dois usuarios e senha gostaria de excluir um , pois assim posso confirma meu numero de membro e ter mais acesso , como faço para deletar minha conta ?
User avatar
Mikerowaved
Community Moderators
Posts: 4741
Joined: Sun Dec 23, 2007 12:56 am
Location: Layton, UT

Re: Deletar contar

#2

Post by Mikerowaved »

Thamirisfernandes wrote:Tenho dois usuarios e senha gostaria de excluir um , pois assim posso confirma meu numero de membro e ter mais acesso , como faço para deletar minha conta ?
Google translation from Portuguese:
I have two users and password I would like to delete one, so that I can confirm my member number and have more access, how do I delete my account?
Contact your ward or branch clerk and ask them for information on how to contact the Global Services Department. You will then need to contact the GSD for assistance in combining the accounts.

Contate o secretário de sua ala ou ramo e peça informações sobre como entrar em contato com o Departamento de Serviços Globais. Em seguida, você precisará entrar em contato com o GSD para obter assistência na combinação das contas.
So we can better help you, please edit your Profile to include your general location.
Post Reply

Return to “Church Account”