licencias zoom

Discussions around receiving, originating, and holding Church broadcasts and conferences in meetinghouses including schedules, setup, equipment, and support.
Post Reply
luisramirez
New Member
Posts: 2
Joined: Sat Jan 02, 2021 3:52 pm

licencias zoom

#1

Post by luisramirez »

Necesito ayuda en cuanto a las licencias otorgadas a las estacas y sus unidades.
Yo soy secretario de tecnología de la estaca Tunjuelito Bogota Colombia y aunque ya asigne todas las licencias de mi estaca, tengo un problema en particular, a la unidad de la candelaria no aparece con licencia y no se que hacer o a quien acudir.
Agradezco la ayuda de alguien.
User avatar
Mikerowaved
Community Moderators
Posts: 4734
Joined: Sun Dec 23, 2007 12:56 am
Location: Layton, UT

Re: licencias zoom

#2

Post by Mikerowaved »

Google translation from Spanish:
I need help in licensing the stakes and their units.
I am the secretary of technology for the Tunjuelito Bogota Colombia stake and although I have already assigned all the licenses of my stake, I have a particular problem, the Candelaria unit does not appear with a license and I do not know what to do or who to turn to.
I appreciate someone's help.
So we can better help you, please edit your Profile to include your general location.
Luis28D
New Member
Posts: 1
Joined: Sun Jan 10, 2021 1:54 pm

Re: licencias zoom

#3

Post by Luis28D »

Tengo el mismo inconveniente en cuanto a las licencias otorgadas para las unidades respectivas.
Soy secretario de Tecnología, Estaca Sullana, Piura - Perù. No puedo ingresar a la pagina wed descrita en la carta que enviaron, aparezco como: No elegible para crear las cuentas. Quisiera que alguien pueda guiarme para darle solución lo antes posible. Agradeciendo la ayuda de ante mano.
User avatar
Mikerowaved
Community Moderators
Posts: 4734
Joined: Sun Dec 23, 2007 12:56 am
Location: Layton, UT

Re: licencias zoom

#4

Post by Mikerowaved »

Luis28D wrote:Tengo el mismo inconveniente en cuanto a las licencias otorgadas para las unidades respectivas.
Soy secretario de Tecnología, Estaca Sullana, Piura - Perù. No puedo ingresar a la pagina wed descrita en la carta que enviaron, aparezco como: No elegible para crear las cuentas. Quisiera que alguien pueda guiarme para darle solución lo antes posible. Agradeciendo la ayuda de ante mano.
Google translation from Spanish:
I have the same drawback regarding the licenses granted for the respective units.
I am the Secretary of Technology, Sullana Piura - Peru Stake. I cannot enter the wed page described in the letter they sent, I appear as: Not eligible to create the accounts. I would like someone to guide me to solve it as soon as possible. Thanking the help in advance.
So we can better help you, please edit your Profile to include your general location.
v_hugodasilva
New Member
Posts: 13
Joined: Thu May 06, 2021 2:29 pm
Location: Brasil
Contact:

Re: licencias zoom

#5

Post by v_hugodasilva »

Luis28D wrote: Sun Jan 10, 2021 2:04 pm Tengo el mismo inconveniente en cuanto a las licencias otorgadas para las unidades respectivas.
Soy secretario de Tecnología, Estaca Sullana, Piura - Perù. No puedo ingresar a la pagina wed descrita en la carta que enviaron, aparezco como: No elegible para crear las cuentas. Quisiera que alguien pueda guiarme para darle solución lo antes posible. Agradeciendo la ayuda de ante mano.
Olá irmão essa parte tem 2 soluções ou vc entra em contato com o presidente da estaca para ajudalo a ver essa licenças ou voce pode ver no YouTube de como ver se meu zoom esta com a licença ativa
Post Reply

Return to “Broadcasts and Conferences”