CUENTA SIN ACCESO A FAMILY SEARCH

Church Account is the primary user account (user name and password) for accessing online Church resources. Church Account was formerly known as LDS Account. This forum is a space to discuss all things related to Church Accounts (registration, account recovery, user experience, vulnerabilities, etc.).
Post Reply
JORGEOBED
New Member
Posts: 1
Joined: Mon Aug 14, 2023 6:56 pm

CUENTA SIN ACCESO A FAMILY SEARCH

#1

Post by JORGEOBED »

Buen día,
Ayudé a mi hija que es una menor a crear su cuenta LDS, con la cual puede iniciar sesión en la página principal de la Iglesia (LDS) pero al querer entrar a FAMILYSEARCH nos indica que el usuario o contraseña son incorrectos, y al querer recuperarlos dentro del mismo portal de FAMILYSEARCH nos indica que no están registrados el correo ni el celular. Me pueden ayudar?
russellhltn
Community Administrator
Posts: 34520
Joined: Sat Jan 20, 2007 2:53 pm
Location: U.S.

Re: CUENTA SIN ACCESO A FAMILY SEARCH

#2

Post by russellhltn »

A FamilySearch account is no longer the same thing as a Church account.

When logging into FamilySearch, either create a new account, or click on the church logo to log in using your Church account.
Have you searched the Help Center? Try doing a Google search and adding "site:churchofjesuschrist.org/help" to the search criteria.

So we can better help you, please edit your Profile to include your general location.
carmenriveramaraver
New Member
Posts: 2
Joined: Tue Oct 31, 2023 12:55 pm

Re: CUENTA SIN ACCESO A FAMILY SEARCH

#3

Post by carmenriveramaraver »

Hola hermana, a la cuenta de mi mamá le paso exactamente lo mismo, ahora no tengo acceso a nada. Yo entré a la página de famili search y pedi apoyo, mañana tengo una cita por medio google met para apoyo técnico. Esperando usted ya tenga acceso y me pueda guiar como le hizo. Si es que a un no, le dejo mi correo para explicarle bien lo que me dicen y cómo usted puede solicitar una cita en caso de no saber. Buen día. [Email removed]
Last edited by russellhltn on Tue Oct 31, 2023 9:47 pm, edited 1 time in total.
Reason: Removed personal information - this is a public forum
Post Reply

Return to “Church Account”