problema com meu acesso a conta
-
michele.bacelar25@gmail.com
- New Member
problema com meu acesso a conta
boa noite, tenho uma conta da igreja, porém não consigo entrar pois não lembro a senha , e o e-mail que usava não tenho mais acesso, como faço ?
-
jdlessley
- Community Moderators
Re: problema com meu acesso a conta
Follow the instructions in the first topic thread of this forum titled PLEASE READ FIRST: Answers to Most Church Account Problems.
JD Lessley
Have you tried finding your answer on the ChurchofJesusChrist.org Help Center or Tech Wiki?
Have you tried finding your answer on the ChurchofJesusChrist.org Help Center or Tech Wiki?
-
Elderzeca
- New Member
Saudações,
Tenho uma irmã na Ala que a sua conta da igreja, porém não consegue entrar pois não lembra a senha. Quando tentamos recoperar, o contacto dela não recebe notificação de codigo.
[Private information removed - this is a public forum]
Tenho uma irmã na Ala que a sua conta da igreja, porém não consegue entrar pois não lembra a senha. Quando tentamos recoperar, o contacto dela não recebe notificação de codigo.
[Private information removed - this is a public forum]
Last edited by russellhltn on Thu Feb 08, 2024 10:42 am, edited 2 times in total.
Reason: Removed personal information - this is a public form
Reason: Removed personal information - this is a public form
-
BrianEdwards
- Senior Member
Did you try the suggestion is the post right before yours? Hopefully the ideas in that post help you resolve the member's situation.