Conta maas360

Church Account is the primary user account (user name and password) for accessing online Church resources. Church Account was formerly known as LDS Account. This forum is a space to discuss all things related to Church Accounts (registration, account recovery, user experience, vulnerabilities, etc.).
Adriano2605jrc
New Member

Conta maas360

Post by Adriano2605jrc »

Não consigo acessar ,o que faço?
jdlessley
Community Moderators

Re: Conta maas360

Post by jdlessley »

Follow the instructions in the first topic of this forum titled PLEASE READ FIRST: Answers to Most Church Account Problems.
JD Lessley
Have you tried finding your answer on the ChurchofJesusChrist.org Help Center or Tech Wiki?
Cmanrogers
Member

Post by Cmanrogers »

I'm assuming you're a missionary who wants to download Maas360 onto their mission phone.

https://servicenow.churchofjesuschrist. ... 9f034bcb29

This may help
Christian Rogers
sofiagama101
New Member

Post by sofiagama101 »

Adriano2605jrc wrote: Sat Sep 16, 2023 9:56 pm Não consigo acessar ,o que faço?
russellhltn
Community Administrator

Post by russellhltn »

Same question, same answer. Please see the post before yours.
Have you searched the Help Center? Try doing a Google search and adding "site:churchofjesuschrist.org/help" to the search criteria.

So we can better help you, please edit your Profile to include your general location.
LDPANTOJA
New Member

Post by LDPANTOJA »

Digamos que eu durante a missão, eu apaguei minha conta da Igreja, e no dia seguinte deu problema no celular por causar da conta,e mesmo criando a conta da Igreja novamente, continuou o problema ainda, como posso fazer para consertar o celular nesse caso?
sbradshaw
Community Moderators

Post by sbradshaw »

LDPANTOJA wrote: Fri Aug 29, 2025 1:38 pm Digamos que eu durante a missão, eu apaguei minha conta da Igreja, e no dia seguinte deu problema no celular por causar da conta,e mesmo criando a conta da Igreja novamente, continuou o problema ainda, como posso fazer para consertar o celular nesse caso?
You will probably need to get help from your mission office. If they're not sure, they can call missionary support.
Samuel Bradshaw • If you desire to serve God, you are called to the work.
LDPANTOJA
New Member

Post by LDPANTOJA »

Eu ja tentei resolve com escritório da Missão, e nem souberem o que fazer e nem o suporte da missão, esta com alguma falha no sistema meu de missionário, que ninguém esta achando, nem o suporte da missão.
Mais obrigado pela ajudar, qualquer coisa, so mandar mensagens amigo.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Return to “Church Account”